BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 25 February 2011

super junior(siwon&leeteuk), IU

'tengok persatuan pelajar la, they so hot'.... leeteuk dan siwon merupakan ahli persatuan pelajar.. leeteuk merupakan president while siwon pula naib president.... mereka berdua merupakan pelajar harapan sekolah.... tiba2 seorang budak perempuan memegang tangan leeteuk dan berkata' nak pinjam duit'.. lalu leeteuk mengeluarkan not rm 10... sebelum dia menyarahkan duit tersebut' awak x bawak duit ke?'.. 'ye la.. mak kau x bg duit ke?'..'ala aq x cukup duit la... 'IU berkata..  'wah!! kesemua ahli persatuan pelajar berkumpul'... sebelum IU meninggalkan siwon dan leeteuk dia sempat berkata" hey! kau berdua nk ikut aq ke bakery mak aq x?' leeteuk melihat siwon lalu berkata' kau nk ikut x?' siwon membalas' aq ikut je' leeteuk membalas pertanyaan IU dengan mengganguk... 

   'saranghaeyo'... 'mianei.. saya menghargainya tetapi saya sudah ada orang yang saya sukai.. mianie' kebetulan leeteuk dan siwon melalui kawasan tersebut lalu terlihat luahan persaan itu... IU berkata' lama tunggu?mianie' leeteuk membalas' luahan perasaan ke? mesti kau tolak lagi betul x? engkau ni... haish'... IU hanya senyum... dan siwon adalah orang yang paling gembira kerana dia menyukai IU esjak sekolah rendah lagi... dia tidak memberitau sesiapa pun mengenai perkara ini.. tetapi malangnya leeteuk mengetahuinya walaupun siwon tidak memberitahu....
  'saya sudah pulang'' maafkan kami menggangu'...' sudah balik ya... kejap ibu ambilkan makanan... IU tolang kemaskan meja.' 'dae... arasso omma' ' biar saya tolong auntie' kata leetuk kepada ibu IU.... siwon dan IU mengemas meja makan.. secara tiba2 siwon mengeluarkan secebis kertas lalu menyerahkan kepada IU dan berkata ' baca surat ini selepas saya balik'... IU hanya menggangguk... -continue-  
 

0 comments: